"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ БАЙМЫРЗА АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КММ
КГУ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА БАЙМЫРЗА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мемлекеттік қызметтер туралы есеп 2022" Ақмола облысы Білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің Баймырза ауылындағы негізгі орта мектебі " КММ

13.02.2023

" Ақмола облысы білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің Баймырза ауылындағы негізгі орта мектебі қызметі туралы есеп Біржан сал ауданының 2022 жылға

мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша

 

1. Жалпы ережелер

1) көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: Біржан сал ауданының жергілікті атқарушы органдарының 2022 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есебінде (бұдан әрі – есеп) ауданның жергілікті атқарушы органдарымен, " Ақмола облысы Білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің Баймырза ауылындағы негізгі орта мектебі " КММ көрсетілген мемлекеттік қызметтер бойынша мәліметтер енгізілген»

2) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат: мемлекеттік көрсетілетін қызмет-көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша немесе өтінішінсіз жеке тәртіппен жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі;

- Мемлекеттік қызметтер: Біржан сал ауданының " Ақмола облысы Білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің Баймырза ауылындағы негізгі орта мектебі " КММ 5 қызмет түрін көрсетеді.

- "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны 0 қызмет түрі,

- ЭҮП электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны 1 қызмет түрі.

- қағаз нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны 2 қызмет түрі.

- Ақпараттық жүйелер арқылы электрондық нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны 17 қызмет түрі.

2022 жылдың қорытындысы бойынша көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны 20 құрады: - Мемлекеттік корпорация арқылы - 0; - электрондық түрде - 18 (ЭҮП Ақпараттық жүйелер); қағаз нұсқасында арқылы -_2 қызмет.

3) неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

"Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау".Уақыт бойы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау", "негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру", "мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау","Балаларды жалпы білім беретін оқу орындары арасында ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау".

2. Қызмет алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызмет көрсететін бөлімнің стендтерінен алуға болады. " Ақмола облысы Білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің Баймырза ауылындағы негізгі орта мектебі " КММ сайтында Біржан сал http://sc0006-birzhansal-aqmo.edu.kz/ Instagram және Fecebook парақшаларында, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефондары бойынша 1414.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.

Жария талқылау үшін мемлекеттік органның қызметі туралы есеп сайтта " Ақмола облысы Білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің Баймырза ауылындағы негізгі орта мектебі " КММ  веб - порталында, жергілікті атқарушы органның интернет ресурсында орналастырылады, онда әрбір тұрғын есептерді қарап, түсініктемелер қалдыра алады.

3) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз ету және көрсетілетін қызметті алушылардың хабардар болуын арттыру мақсатында жыл ішінде мектептің Fecebook БАҚ және әлеуметтік желілерінде мақалалар жарияланады.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет

1) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Жергілікті атқарушы органдардың, көрсетілетін қызметті берушілердің қызметкерлері үшін мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша техникалық оқуға қатысқандар – 0 қызметкер оқытылды: 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).

2020 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар тіркелген жоқ.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

Бұзушылық анықталған жерде болған жоқ:

3) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері. Қоғамдық мониторинг нәтижелеріне сәйкес, 2022 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу анықталған жоқ.

5. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша жоспарлы көрсеткіштер бекітілді, 2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бүгінгі күні мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы көрсеткіштерінің бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, "сервистік мемлекет" моделіне көшу міндеті бекітілген, онда мемлекеттік басқару органдары Азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсетеді, ал мемлекеттік басқару сапасын негізгі бағалаудың бірі азаматтардың мемлекеттік қызметтерді ұсыну сапасына қанағаттануы болып табылады.

 

 

                Мектеп директоры:                                      Хаметова А.К

Исп.:  Травкина Л.Г

тел.: 8(71639)26624

/public/files/2023/2/15/150223_224234_publ-obsugh-kaz.docx

  • images.jpeg
  • images.jpeg
  • images.jpeg

Сұрақтар




Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 13.02.2023 17:55
Құрылған күні: 15.02.2023 22:45

Текст